Vrouw verliest bijna haar arm na infectie met huid-etende bacterie in nagelsalon

GFC NIEUWS- Een doodsbange oma werd besmet met een huid-etende bacterie na een bezoek aan een nagelsalon.

Jayne Sharp was voor een manicurebehandeling bij Jazzy Nail Bar in Tennessee (VS), maar nadat ze thuis aankwam, deed haar duim enorm pijn.

De pijn werd gauw ondraaglijk en ging Jane naar de spoedeisende hulp.

Bezorgde medici vreesden dat ze haar hele arm zou verliezen, omdat niet alleen haar duim, maar intussen ook haar hand was geïnfecteerd.

Omdat ze ook nog diabeet is, was ze extra gevoelig voor de infectie.

Intussen is ze een aantal keer geopereerd en herstelt ze goed.

Indien ze niet snel naar het ziekenhuis was gegaan voor hulp, was de kans groot dat ze haar arm zou verliezen, zeggen artsen.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL
Delen:

Meer gezondheidsnieuws

Aankomen door vier nachten slechte slaap

GFC NIEUWS- Slechts vier nachten minder goed slapen, kunnen je laten aankomen, onthult een nieuwe studie. Zie ook een ander interessant bericht door op de…

Delen:

Baby zonder ogen geboren in Rusland

GFC NIEUWS- Een baby die geboren is zonder ogen, is op zoek naar een adoptiefamilie, omdat zijn jonge moeder hem opgaf. Zie ook een ander…

Delen:

Tumor van 5,5 kg verwijderd uit maag man

GFC NIEUWS- Een man die ging naar de spoedeisende hulp met ernstige maagpijn moest in allerijl worden geopereerd toen een gigantische tumor werd gespot. Zie…

Delen:

Kraken van nek kan lijden tot beroerte

GFC NIEUWS- Hoewel het kraken van je nek een vrij onschuldige handeling is, kan het in zeldzame gevallen voor ernstige problemen zorgen. Zie ook een…

Delen:
Scroll Up